söndag 10 juni 2012

Nostalgi till tusen...


I lördags befann vi oss på Nostalgifestivalen 
Tånga Hed Vårgårda.

Ett himmelrike för den retrotokige!

Utställare efter utställare fanns på plats,
 så mycket godbitar fanns att köpa.
Tyvärr blir priserna också ganska höga.




Fin gamla skoltavlor!
Precis den här med katten har jag sett på skolan där jag jobbar.


Fin-fina tyger.


Picknick i mängder.
Nästan så att det blir för mycket...
( om det nu kan bli det)


Här var min favorit utställare.
 Han hade hur mycket fina saker som helst.
Men för min del fick det bli ögongodis den här gången.



Vad kan passa bättre än sockervadd till kidsen.


Och för den biltokige fanns det hundra tals med bilar att titta på.


Det som fick följa med mig var den här vasen.
Jag är ju som sagt tidigare galet förtjust i
färgat glas just nu.







2 kommentarer:

  1. Tycker det är så fuskigt att det aldrig kan vara något sånt här i Göteborg också! ;(

    SvaraRadera
  2. Nostalgifestivalen återkommer i juni varje år och från Göteborg har du ca 7 mil. Så varför inte en utflykt nästa år.

    SvaraRadera