onsdag 1 februari 2012

Här verkar tiden stått stilla...

Idag gjorde jag ett intressant besök på Kvänums färghandel och här verkar tiden ha stått stilla. 
Ett paradis för alla retroälskare.
 Här finns allt mellan himmel och jord,om än lite huller om buller.

Du hittar hårspännen, borstar, kammar, skärp, trätofflor, små sminkväskor,
necesärer, färger, parfymer, tvålar, rengöringsmedel och mycket,mycket mer allt från olika tidsepoker.Jag hade kunnat upptäcka hur mycket som helst men eftersom jag var där på min lunchrast räckte inte tiden till. Får väl göra ett nytt besök en annan dag. Men några småsaker fick jag handlat. Visar i morgon.



En förpackning med 4711 i skyltfönstret. Känns väl igen från alla gamla badrumsskåp. Borde väl finnas sista förbrukningsdag tycker jag, men flaskan är i allafall väldigt fin. Tyvärr kom bilden lite tokigt fast att jag hade roterat den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar