måndag 23 augusti 2010

Skön dag i Göteborg med mina barn

Skärpning på mig!! Har inte haft den rätta inspirationen till bloggen på ett tag nu, men nu skall det skall bli bättre. Trots att det var ett tag sedan så far mina tankar gärna tillbaka till en dag som jag och två av mina barn hade i Göteborg. En dag då vi bara var tillsammans och tog dagen som den kom. Vi startade dagen med fika bestående av vanilj och kanelbullar på Condeco.

Wilma förälskade sig i ett gossedjur som fick följa med henne hem.



Vi hann med ett eftermiddags besök på Liseberg.

Många härliga skratt salvor från oss utan för spegelhuset.



Utan att vi visste om det var det sista gången för Lotta på Liseberg , så vi tittade på genrepet. Här ser vi Caroline af Ugglas. Men favoriten för Wilma var ju Erik Saade!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar